שרתים ייעודייםמהו שרת ייעודי?אירוח שרתים ייעודי הוא בראש ובראשונה שרת של הלקוח ובבעלותו.
איך רוכשים שרת?שיטות הרכישה מגוונות ויכולות לנוע מרכישת שרת בתשלום אחד ועד לשיטת הליסינג ב-24 / 36 תשלומים.
מה ההבדל בין שרת ייעודי לשרת וירטואלי?ע"מ לענות על שאלה זו יש ליצור טבלת השוואה בין VPS ל-Dedicated server:
מהם שירותי ניהול שרתים?שירותי ניהול לשרת מאפשרים לכם להתעסק בעיקר (האפליקציה שלכם, האתר וכו').אנחנו נדאג לתקינות השרת ו/או המערכת שלכם, לאבטחה ולזמינות. צוות מיומן שהוכשר לכך ידאג לכך שהמערכות יעבדו כל הזמן ובצורה תקינה. אנו מחזיקים אנשים מנוסים במגוון טכנולוגיות Windows, SQL, LAMP, Linux, MySQL, Oracle. בכל נושא יש עולם ומלואו, אנחנו מומחים בתחום ניהול שרתים וה- Hosting. יש לנו את הידע והיכולת לקחת על עצמנו את האחריות לדאוג למערכת שלכם. תמיכה טכנית רק ללקוחות עם שירותי ניהול יש מערך של תמיכה טכנית הזמין לשאלות כלליות ולבקשות הקשורות להגדרות system. עבור בקשות שכיחות (כמו יצירת דומיינים חדשים, תיבות דואר, שחזור SQL Server וכו') ישנם כלים בטוחים שנוכל להעמיד לרשותכם על מנת שתוכלו להיות עצמאיים ככל האפשר ועם יכולת לנהל את מערך השרתים שלכם בצורה פשוטה, קלה, נוחה וזמינה. זמינות רק ללקוחות עם שירותי ניהול שרתים יש כונן חירום מעבר לשעות הפעילות של המשרד שזמין למקרה של תקלה קריטית. שירותי System תיעוד ואבטחה צוות מיומן ועשיר בניסיון בתחום האינטרנט, אפליקציות Web, אתרי אינטרנט, מסדי נתונים ואבטחה עומד לרשותכם. אנו דואגים להתקין את השרת מהיום הראשון ולהקשיח אותו. כל ההתקנות וההגדרות נעשות על ידנו ומתועדות. כל בקשה שלכם לשינויים והגדרות עוברות דרך מומחים שיודעים להתריע כשצריך אם יכול להיות סיכון למערכת ויודעים גם לתת עצה / אלטרנטיבה לצרכים שלכם. ניטור 24 שעות ביממה אנו מנטרים את השרתים המנוהלים (וגם את האפליקציה שלכם) כך שבמידה ויש תקלה בין אם היא ברמת האפליקציה או ברמת מערכת ההפעלה או ברמת החומרה אנחנו יודעים על כך מיד ומטפלים בנושא עפ"י התיעוד שברשותנו באופן מידי. הניטור שלנו מחולק לתקלה שאיננה צפויה ותחזוקה מונעת, אם אנו מבחינים בשינוי לא חיובי במצב המערכת שלכם אנו נכנסים לבדקות על מנת לא להגיע למצב של תקלה. הדבר יכול להתבטא בקצב הקריאות לדיסק שנהיה גבוה מדי ואפילו בנפח הפנוי של הכוננים שלכם - לפני שהוא יגמר. תשתיות שיתופיות לרשותכם עבור לקוחות עם שירותי ניהול עומדת תשתית שיתופית איכותית של אבולוציה און-ליין הכוללת שרתי DNS הפזורים בין חוות שרתים שונות. שרתי דואר שיתופיים, שרתי SQL Server שיתופיים, שרתי MySQL שיתופיים, ממשקי ניהול ועוד. תחזוקה שוטפת כל מחשב בין אם הוא שרת או תחנת עבודה או מחשב נייד דורש תחזוקה שוטפת. באבולוציה פיתחנו מטודולוגיית תחזוקה לשרתים שמתחילה במחיקת קבצים שנוצרים עם הזמן והשמה בארכיון של לוגים חשובים ועד שיפור ביצועים ע"י הגדרות מותאמות אישית עפ"י ההתפתחות של המוצר שלכם. עדכוני אבטחה מדי פעם יוצאים עדכוני אבטחה למערכות הפעלה, למסדי נתונים, לאפליקציות ועוד. חלק מעדכוני האבטחה הללו קריטים, חלקם זניחים וחלקם יכול ליצור בעיות במערכות קיימות. אנו בודקים את כל עדכוני האבטחה הללו ודואגים לעדכן את השרתים שלכם במה שבאמת חשוב שירותים נוספים ישנם שירותים נוספים הזמינים (בתוספת תשלום) אך ורק ללקוחות של שרתים מנוהלים, לדוגמא: 1. שירות אנטי-וירוס מנוהל 2. שירות סריקת פירצות אבטחה בקוד של האתר 3. שירות גיבויים
|