VIP HOSTING אחסון אתרים מקצועי טל - 08-8690689 | צור קשר

קידום אתרים אורגני בגוגל

חיפוש דומיין
.www
חיפוש דומיין

אחסון אתרים :
ASP.NET 4.0 אחסון
אחסון ASP.NET 4.0
ASP.NET 3.5 אחסון אתרים
אחסון אתרים ASP.NET 3.5
Windows 2008 Server אחסון
אחסון Windows 2008 Server
Windows 2003 Server אחסון
אחסון Windows 2003 Server
SQL 2008 Database אחסון
אחסון SQL 2008 Database
SQL 2005 Database אחסון
אחסוןSQL 2008 Database
AJAX Windows אחסון
אחסון AJAX Windows אחסון
Centos + Apache
אחסון Centos + Apache
mySQL תמיכה ואחסון מסד נתונים
תמיכה ואחסון מסד נתונים mySQL
אחסון אתרים - קוד פתוח
אחסון אתרים - קוד פתוח
wordpress, joomla,drupal


עדכונים ומבצעים:

חדש! חשבונות ריסלרים VIP!
מגוון חשבונות ריסלרים החל מ 156 ש"ח לחודש
לפרטים נוספים

קרא עוד...

 שרת SQL ייעודי נוסף עבור לקוחות אחסון אתריים


קרא עוד...

שרת VPS - עבור אתר חוג


קרא עוד...

פתרונות אחסון שרתים VPS Cloud - "מחשוב ענן" - חדש ב VIP-Hosting


קרא עוד...

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים בגוגל היא אחת מפעולות השיווק הנפוצות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי וזאת לנוכח העובדה שלמעלה מ-90% מהגולשים עושים שימוש קבוע ותדיר במנוע החיפוש של גוגל לצרכי חיפוש אחר תכנים ומידע בכל נושא ועניין אפשרי. את פעולת הקידום של האתרים השונים בגוגל נהוג לסווג לשתי שיטות פעולה עיקריות, הראשונה ביניהן היא שיטת הקידום הממומן המיושמת באמצעות מערכת הפרסום המובנית של גוגל, והשנייה היא שיטת הקידום האורגני.

קידום אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל, בניגוד לקידום הממומן בגוגל, נעשה באמצעות טכניקות קידום אתרים שונות שכל מטרתן הוא להתחקות אחר פעולת האלגוריתם של גוגל לפיהן נקבע דירוגו של האתר בדף תוצאות החיפוש, כאשר מטרתו של כל הליך קידום אורגני בגוגל הוא להוביל את האתר המקודם לדף תוצאות החיפוש הראשון תחת כל מילת מפתח/ביטוי מפתח רלוונטי בו הגולשים עושים שימוש.  

מה משפיע על תוצאות הקידום האורגני בגוגל?

אף על פי שסדר הפעולות לפיהן האלגוריתם של גוגל מסווג ומדרג את האתרים השונים נחשב לאחד מהסודות הכמוסים ביותר בתעשיית האינטרנט העולמית, גוגל עצמה מכריזה מעת לעת על הקריטריונים ההכרחיים לצרכי קידום האתר וביניהם:

  • רלוונטיות האתר למילת החיפש/ביטוי מפתח בו הגולש עושה שימוש
  • מהירות טעינת דפי האתר
  • נראות האתר: עיצוב, מבנה האתר, היררכית דפי האתר וכדומה
  • איכויות התוכן באתר
  • התאמה רספונסיבית של האתר לסביבת המובייל
  • איכות הקישורים הנכנסים / יוצאים של האתר
  • נוכחות האתר ברשת האינטרנט
  • תדירות השינויים באתר בכל הנוגע לעדכוני תוכן וכדומה
  • אבטחת האתר

וזאת לצד קריטריונים נוספים אחריהם מנסים להתחקות מקדמי האתרים המתמחים בפועלות קידום אורגני בגוגל.

מאפייני on page ומאפייני off page

על מנת להתחקות אחר הרובוטים של גוגל (כינוי נפוץ לאלגוריתם של גוגל), אנשי הקידום המובילים בתחומם נוהגים לסווג את צרכי הקידום באמצעות מאפיינים כלליים בתוך האתר (ON PAGE) למאפיינים כלליים מחוץ לאתר (OFF PAGE).

מאפייני ה-ON PAGE כוללים בין האתר את אופן השימוש של האתר בתגיות מטא, את הליך האופטימיזציה לקוד ותוכן האתר, את חוויית המשתמש באתר ונוחות השימוש באתר את איכויות התוכן המופיע באתר ועוד. במאפייני ה-OFF PAGE נכללים נושאים כגון: איכות מערך הקישורים (איזה סוגי אתרים מפנים קישורים לאתר המקודם) ועוד.

מהו קידום שחור וממה צריך להיזהר כאשר שוכרים את שירותיו של מקדם אתרים?

כל פעולת קידום אורגני בגוגל מומלץ שתעשה על פי ההנחיות של גוגל, כאשר כל חריגה מהן עלולה להוביל להרחקת האתר ממנוע החיפוש לפרק זמן כזה או אחר. הנחיות אלו נועדו למנוע מקרים של "קידום שחור" שהוא תהליך קידום במסגרתו נעשות פעולות הנוגדות את ההנחיות של גוגל. קידום שחור העושה שימוש בטכניקות קידום פסולות, נועד להוביל את האתר המקודם לדירוג גבוה בדף תוצאות החיפוש הראשון תוך פרק זמן קצר במיוחד, כאשר השימוש בקידום מסוג זה עלול להוביל לתוצאה הפוכה בסופו של דבר ולהרחקתו של האתר ממנוע החיפוש של גוגל לצמיתות.

מקדמי אתרים הנוהגים לעשות שימוש בפעולות קידום שחור, עושים זאת על מנת להרשים את לקוחותיהם ועל מנת לספק להם תוצאות מהירות כאן ועכשיו. כאשר אתם שוכרים את שירותיו של מקדם אתרים כזה או אחר, חשוב להתייחס לשיטות הקידום בהן הוא עושה שימוש ולניסיון המקצועי שלו. ברוב המקרים, מקדמי אתרים מנוסים ומיומנים בתחום הקידום האורגני, נמנעים באופן מוחלט מפעולות קידום שחור וזאת על מנת לספק לקהל לקוחותיהם תוצאות קידום מיטביות הניתנות לשימור לאורך זמן מבלי לחשוש שהאתר המקודם יורחק ממנוע החיפוש של גוגל.

פרמטרים מקצועיים לבחירת חברות קידום אתרים

בחירת חברת קידום אתרים מקצועית ומומלצת המתמחה בשירותי קידום אורגני בגוגל מומלץ שתעשה על פי הפרמטרים המקצועיים הבאים:

  • תוצאות הקידום של לקוחות החברה בהווה ובעבר
  • הניסיון המעשי העומד לרשות החברה בתחום הקידום האורגני בגוגל
  • פתרונות השירות המוצעים לכם על ידי החברה בכל הנוגע להכנת האתר המקודם להליך הקידום
  • שיטות הקידום בהן החברה עושה שימוש ואופן ניהול הליך הקידום מתחילתו ועד השגת המטרות המוגדרות בתכנית הקידום
  • תדירות הנפקת הדו"חות הסטטיסטיים בנוגע לתוצאות הקידום על ידי החברה

כמו כן, מומלץ לבחור בחברות קידום המתמחות גם בתחום השיווק הדיגיטלי וזאת על מנת לקיים את פעולת הקידום הארוגני בגוגל לצד פעולות שיווק נוספות ברחבי הרשת היכולות לתרום רבות גם לתוצאות הקידום האורגני בגוגל. למידע נוסף על שירותיה המקצועיים של חברת קידום אתרים המתמחה בהליכי קידום אורגני בגוגל

 

 

תמיכה ב AJAX/ תמיכה ב LINQ אחסון אתרים שרתי MS SQL 2005-2008 אחסון אתרים שרתי Windows 2008 אחסון אתרים תמיכה ב ASP.Net 3-5-4 אחסון אתרים שרתי My Sql אחסון אתרים